Dlaczego iGIft.pl

Jak złożyć zamówienie ?

Formy płatności

Czas realizacji 24h

Opcje i koszty dostawy

Regulamin

Polityka prywatności

Polityka cookies

Reklamacja

Jak wymienić

Jak zwrócić

Do pobrania

Wymiana

WYMIANA NA PROŚBĘ KLIENTA
Czy mogę wymienić otrzymany produkt ?
Tak, oczywiście istnieje możliwość wymiany produktu na inny lub ten sam model, ale w innym kolorze, rozmiarze itp.
Krok po kroku
1.Przygotuj produkt oraz dowód zakupu (może być kopia)
2.Wypełnij formularz wymiany, możesz go pobrać tutaj;
–  w formacie *.DOC tutaj
– w formacie *.PDF tutaj
– do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, jeśli go nie posiadasz bezpłatnie można pobrać go stąd
3.Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. Przesyłka kurierska, List polecony priorytetowy) na adres;
igift.pl SERWIS
ul.Mickiewicza 13
37-550 Radymno
Pamiętaj:
– wymieniany produkt musi być nowy, kompletny i pozbawiony śladów użytkowania
– pamiętaj o dowodzie zakupu ewentualnie jego kopii
– zatrzymaj dowód nadania przesyłki
– nie wymienimy produktów personalizowanych czyli takich , w których na indywidualne życzenie klienta wykonaliśmy nadruk, grawer lub dedykację.

 

Wymiana w wyniku błędu sklepu

Otrzymałam/em towar inny niż zamawiałam/em…, co teraz?

Błędy przy pakowaniu w naszym sklepie to mniej niż 0.2% , ale nawet jeżeli takowy się przytrafi to bardzo przepraszamy. Całość kosztów poniesie nasz sklep.
Krok po kroku
1. Przygotuj błędny produkt oraz dowód zakupu ewentualnie jego kopię
2. Wypełnij formularz wymiany, możesz go pobrać tutaj;
– w formacie *.DOC tutaj
– w formacie *.PDF tutaj 
– do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, jeśli go nie posiadasz bezpłatnie można pobrać go stąd
3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. Przesyłka kurierska, List polecony priorytetowy) na adres;
igift.pl SERWIS
ul.Mickiewicza 13
37-550 Radymno
Pamiętaj:
– nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
– zwracany produkt nawet jeżeli był błędnie dostarczony musi być nowy, kompletny i pozbawiony śladów użytkowania – taki jaki został Ci dostarczony
– na dane w formularzu zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej w kwocie 11,99 zł  oraz natychmiast nadamy nową już z odpowiednim produktem
– pamiętaj o dołączeniu oryginału dowodu zakupu ewentualnie jego kopii
– zatrzymaj dowód nadania przesyłki
– wymianie spowodowane błędem sklepu podlegają również produkty spersonalizowane.