Dlaczego iGIft.pl

Jak złożyć zamówienie ?

Formy płatności

Czas realizacji 24h

Opcje i koszty dostawy

Regulamin

Polityka prywatności

Polityka cookies

Reklamacja

Jak wymienić

Jak zwrócić

Do pobrania

Reklamacja

Towary oferowane w sklepie internetowym igift.pl są fabrycznie nowe i na wszystkie kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu w par. § 7 do pobrania tutaj Regulamin
– do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, jeśli go nie posiadasz bezpłatnie można pobrać go stąd Zachęcamy do zapoznania się z dokładnymi informacjami regulującymi prawo rękojmi.
Krok po kroku
1.Przygotuj produkt z dowodem zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu.

2.
Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać w zakładce do pobrania
–  w formacie *.DOC tutaj
–  w formacie *.PDF tutaj
– do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader, jeśli go nie posiadasz bezpłatnie można pobrać go stąd

3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony) na adres;

igift.pl SERWIS
ul.Mickiewicza 13
37-550 Radymno

Pamiętaj:
W przypadku stwierdzenia wady fizycznej przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:
a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
c) żądać wymiany produktu na wolny od wad
d) żądać usunięcia wady.

– w przypadku naprawy lub wymiany, na wskazane w formularzu dane zwrócimy koszty odsyłki w kwocie 11.99 zł
– w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu oraz przesyłki w obie strony
– nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
– pamiętaj o dowodzie zakupu
– zatrzymaj dowód nadania przesyłki

Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, np. starcie warstwy złocenia lub uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania.